Wczoraj w
godzinach rannych Garmory podpisało umowę o współpracy z telewizją Polsat. W jej
wyniku Polsat wesprze Garmory najnowszymi technologiami. Pierwszy zauważalny dla
graczy efekt to pojawienie się w grze nowego rodzaju reklam. Będą to tak zwane
OGORTP czyli Online Game Oriented Real Time Popups, a po naszemu wyskakujące
reklamy sieciowe dedykowane grom pojawiające się w czasie rzeczywistym.
Niewtajemniczonym wyjaśniamy, że są to reklamy zatrzymujące grę dla wszystkich
na czas ich wyświetlania, na przykład na 30 sekund, i to wszystko jedno czy
akurat expimy, czy bijemy tytana. OGORTP są odporne na adblockery, nie da się
ich usunąć z ekranu czy zatrzymać. Taki zabieg przyniesie podwójną korzyść
Garmory. Po pierwsze, co oczywiste, dodatkowe przychody. Po drugie, w trakcie
dłuższych bloków reklamowych będzie można niezauważalnie dla graczy wprowadzać
aktualizacje.
Bardzo się cieszymy z tych zmian, widać, że Garmory nie stoi w miejscu i zmienia to, co wydawało się niezmienne - jednak będzie można zapauzować grę online i wszystkie memy na ten temat staną się nieaktualne. Z drugiej strony, czy w Margonem, wzorem Polsatu, bloki reklamowe nie rozrosną się do monstrualnych rozmiarów, a sama gra nie stanie się tylko krótkim przerywnikiem pomiędzy nimi?
Bardzo się cieszymy z tych zmian, widać, że Garmory nie stoi w miejscu i zmienia to, co wydawało się niezmienne - jednak będzie można zapauzować grę online i wszystkie memy na ten temat staną się nieaktualne. Z drugiej strony, czy w Margonem, wzorem Polsatu, bloki reklamowe nie rozrosną się do monstrualnych rozmiarów, a sama gra nie stanie się tylko krótkim przerywnikiem pomiędzy nimi?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz