piątek, 6 października 2017

Przełom w Margonem! (5.10.2017)

Wczoraj doszło do epokowego wydarzenia. Wszyscy przecierali oczy ze zdumienia, kiedy pomiędzy restartami serwerów a odmowami dostępu, między błędami połączenia a zatrzymaniami silników dało się przez kilka godzin naprawdę pograć. Niektórzy gracze całowali monitory, inni odprawiali modły, jeszcze inni wzywali egzorcystów, a pozostali zemdleli z wrażenia. Reakcje były rozmaite, jednak zaskoczeni byli wszyscy. Oto przykładowe reakcje:
"Nosz #%*&$@! aż ekran oplułem." (Szczepan, lat 9)
"Stary, myślałem że to zioło weszło za mocno, a tu Lisz się na mnie gapi. Nigdy więcej, nigdy więcej..." (Hirek, lat 24)
"Ze strachu spadłam pod stolik, chyba coś mi strzeliło w stawie biodrowym. Skąd ja teraz, panie redaktorze, wezmę na endoprotezę?!" (Apolonia, lat 63)
 
Czyżby Margonem zaczęło wychodzić na prostą? Oczywiście, panel został natychmiast zasypany skargami, protestami i apelami, aby już nigdy więcej nie zaskakiwać graczy w ten sposób. Administracja zareagowała błyskawicznie i zgodnie z sugestiami już niedługo zmieni ekran ładowania. Mamy nadzieję, że to was uspokoi i zabezpieczy na przyszłość:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz