wtorek, 21 listopada 2017

Multi-kulti à la Margonem (21.11.2017)

Garmory nie zwalnia tempa i dostarcza nam wciąż nowych niespodzianek. Po sukcesie "Ostoi marzeń" czeka nas seria questów pod wspólnym tytułem "Azyl". I nie chodzi tu bynajmniej o azyl dla zwierząt czy coś podobnego. Zdobyliśmy dokładne informacje co was czeka i na jakich mapach będą toczyć się questy.
Otóż w Margonem pojawi się tematyka wielokulturowości, czy, jak kto woli, zderzenia kultur. Temat niewątpliwie aktualny i takie też będą także zadania jakie wyznaczone zostaną graczom.  W "Azylu" pojawią się zadania takie jak np. przyjmowanie uchodźców przez bogate miasta (Nithal, Karka-han) czy organizacja obozów dla uchodźców (Podgrodzie Nithal). Demoniczny wezyr Gąsior, czarny charakter serii, będzie namawiał do spychania uchodźców z łódek do wody zamiast do ich ratowanie lub (Port Tuzmer), co zapowiada lubiane przez graczy alternatywne zakończenia questów. Po uzyskaniu od mera Tuzmer, Losso Minewita, kart stałego pobytu, główni bohaterowie "Azylu", Omar, Homar i Komar, postanowią wzbogacić kulturowo swoją nową ojczyznę wbrew jej samej i sterroryzują mieszkańców Tuzmer prawdziwymi bombami (kalorycznymi), potrawami jakich świat Margonem jeszcze nie widział – w swoim barze zaproponują na przekąskę gotowane we wrzątku pasikoniki lub chrupiące pluskwiaki, a jako dania główne nkhaat pane (smażony na głębokim tłuszczu jagnięcy móżdżek), koc yumurtasi (grillowane bycze jądra) lub kokorec (jelita faszerowane podrobami). Śmiechu będzie przy tym co niemiara, my poznamy nowe, ciekawe zwyczaje, a to dopiero początek ich przygód w Margonem. Tak trzymać!
 
UWAGA: WSZELKIE PODOBIEŃSTWO DO OSÓB I ZDARZEŃ JEST PRZYPADKOWE. IMIONA I NAZWISKA SĄ FIKCYJNE. WSZELKA ZBIEŻNOŚĆ JEST PRZYPADKOWA. WSZELKIE PRZEDSTAWIONE ZDARZENIA I OSOBY SĄ FIKCYJNE. JAK SIĘ TAK ZASTANOWIĆ, TO WSZYSTKO JEST JEDNĄ WIELKĄ FIKCJĄ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz